Doa Semoga Dijauhkan Dari CORONA VIRUS | Design For Daawah | Tempah Design Murah | Upah Design Murah! Poster Pengajian Kitab, Upah Design

Breaking News

Doa Semoga Dijauhkan Dari CORONA VIRUS

Berdoalah utk cegah dari wabak penyakit...

Copy paste dari Ustaz Abu Zahrah Abdullah Thohir

Dato` Syeikh Haji Mohd Murtadza bin Syeikh Ahmad رحمه الله تعابى telah memanjangkan satu doa yang disebut oleh para ulama kita antaranya al-'Allāmah Tok Syeikh Wan Ahmad bin Wan Muhammad Zein bin Wan Musthafa al-Fathani رحمه الله تعالى dalam kitab "Badā-i-`uz Zuhūr" untuk dijadikan amalan mencari keselamatan daripada ancaman wabak penyakit (seperti influenza sekarang ni ...  dan lain-lain) dan bala` bencana. Maka amatlah munasabah untuk kita jadikan amalan dalam masa tercetusnya wabak influenza yang menggelabahkan satu Malaysia sekarang. Vaksin tu vaksinlah jugak, tapi jangan lupa memohon kepada Allah yang Maha Berkuasa. Tok Syeikh Wan Ahmad رحمه الله تعالى menulis dalam kitabnya tersebut:

"Barangsiapa yang membaca beberapa kalimah ini tiga (3) kali pada pagi-pagi dan petang-petang, sejahtera ia daripada mengenai waba`, iaitu seperti di bawah.


Jom pakat amal, amalam para ulama dulu. Mujarrab, inshāAllāh.

[Tulisan Ust Abu Muhammad as-Sarawaqi حفظه الله ورعاه dengan sedikit olahan]

------------------------------------
Berminat untuk tempah design poster, banner, bunting, sticker, logo, editing video, khidmat fotografi dan videografi, website, hosting, domain atau lain-lain, sila hubungi kami melalui email atau telegram :

Email : design4dawahmalaysia@gmail.com
Visit our Website : www.design4dawah.com

Facebook : Design For Daawah
Instagram : Design For Daawah
Twitter : @DesignForDaawah
Telegram Channel : https://t.me/Design4Dawah

No comments