Selawat Syifa dan Khasiatnya | Design For Daawah | Tempah Design Murah | Upah Design Murah! Poster Pengajian Kitab, Upah Design

Breaking News

Selawat Syifa dan Khasiatnya

Selawat Syifa



(BISMILLAAHIRRAHMAANIRRAHIIM.)
 ALLAAHUMMA SALLI ‘ALAA SAYYIDINAA MUHAMMADIN THIBBIL QULUUBI WA DAWAA-IHAA  WA ‘AAFIYATI ABDAA NI WA SYIFAA IIHA. WA NUURIL ABSHAARI WA DIYAAIHAA  WA ‘ALAA AALIHII WA SHAHBIHII WA BARIK WA SALLIM.
KHASIAT SELAWAT SYIFA’

Ya Allah, berilah rahmat ke atas penghulu kami, Nabi Muhammad � yang dengan berkat berselawat ke atas Baginda akan menyembuhkan hati-hati, menjadi penawar dan menyihatkan tubuh badan juga memberi kesembuhan penyakit serta mengurniakan cahaya penglihatan dan kurnialah juga rahmat keberkatan dan kesejahteraan ke atas keluarga dan sahabat Baginda.
  1. Menyembuhkan pelbagai jenis penyakit. Baca 21x dan hembus dalam air. Minum air tersebut dan sapu di tempat yang sakit.
  2. Meransang minda kanak-kanak. Baca dan hembuskan ke kepala anak semasa mereka tidur. Boleh juga baca pada kismis dan beri anak makan sehari 3 biji.
  3. Melembutkan hati yang sedang marah atau merajuk. Baca 3 kali dan tarik nafas dalam2. Ulang sebanyak 3 kali. Boleh juga hembus perlahan2 pada orang yang sedang marah.
  4. Memupuk kasih sayang di antara ibu bapa dan anak-anak, memupuk rasa cinta di antara suami dan isteri.
Amalkan sebagai zikir ketika sedang menyapu rumah dan ketika memasak makanan untuk keluarga anda.

------------------------------------

Berminat untuk tempah design poster, banner, bunting, sticker, logo, editing video, khidmat fotografi dan videografi, website, hosting, domain atau lain-lain, sila hubungi kami melalui email atau telegram :


Email : design4dawahmalaysia@gmail.com
Visit our Website : www.design4dawah.com

Facebook : Design For Daawah
Instagram : Design For Daawah
Twitter : @DesignForDaawah
Telegram Channel : https://t.me/Design4Dawah

No comments